loading...
بروز ترين ها
محمد باقري بازدید : 736 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یکی از علت های این پیغام فرمت کردن مموری کارت با استفاده از رم ریدر توسط کامپیوتر است.

 

برای جلوگیری از این کار باید فراموش نکنید هر وقت خواستید مموری را با رم ریدر و توسط کامپیوتر فرمت کنید حتما بصورت FAT فرمت کنید تا این مشکل پیش نیاید یا بهتر است با خود گوشی موبایل ، فرمت را انجام دهید که امکان ایجاد این Error را از بین می برد.

 

موفق باشید.

محمد باقري بازدید : 114 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

يک وقت هايي منتظر تماس بسيار مهمي هستيد و از طرفي مي خواهيد استحمام کنيد. تنها راه چاره اين است که گوشي را با خود به حمام برويد. اما اثر بخارات آب را نمي توان ناديده گرفت. اين حقه، بر خلاف حقه ديگري پيش گيري از خيس شدن گوشي و از کار افتاده شدن آن است. تلفن هايي که با فناوري لمسي کار مي کنند، بيشتر در معرض آسيب خيس شدن قرار مي گيرند، علاوه بر آن، صفحه لمسي آنها در وضعيت مرطوب، به درستي کار نمي کند.

 

براي اينکه هم گوشي را به حمام ببريد و هم بتوانيد تماس هاي خود را مديريت کنيد، کافي است گوشي را داخل کيسه هاي Ziploc قرار بدهيد. در اين حالت هم صفحه لمسي آن کار مي کند، هم از ورود آب به بدنه آن جلوگيري مي شود.

محمد باقري بازدید : 95 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

برای این کار از منوی گوشی وارد Contacts شوید.از قسمت Option گزینه Groups را انتخاب کرده و New Groupsرا انتخاب کنید.

حال گروهی بسازید و تمامی مخاطبین (حداكثر 15 عدد)خود را در آن اضافه(Add) کنید و done را بزنید.

حال از منوی گوشی وارد setting شده و تب calls شوید.Manage Calls را بیابید و وارد شوید . از منوی آمده Closed Groups را انتخاب کرده ، از منوی Edit List،New Group را انتخاب کنید و Add را بزنید.

اسمی که برای گروه خود در Contacts اتخاب کرده اید را وارد کنید و Continue را بزنید.

در قسمت

Index 0 را پاک کرده و تعداد مخاطبین خود (15)را وارد کنید.(البته اگر عددی بیشتر وارد کردید عیبی ندارد)و Save را بزنید.

حال گروهی که اضافه شده است را به جای استاندارد انتخاب کنید.به منوی قبلی بازگشته (Closed Groups) و Open Calls را انتخاب کرده و روی On بگذارید.

""این کار با گوشی های

K310,K510,K600,K700,K750,K800 و تمامی سری W تست شده و جواب داده""

محمد باقري بازدید : 100 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تا حالا حتما براتون پیش اومده که یه جایی رفته باشین که بخواین شماره تلفن اونجا رو داشته باشین اما روتون نشده که از صاحب اونا بپرسین!شما میتونین با این روش شماره تلفن هر جا رو به راحتی بدست بیارین!

برای دونستن شماره اونجا فقط کافی است که شما گوشی تلفن اونجا رو بردارین و شماره زیر رو بگیرید: ۰۰۹۸۱۰۶۱۲۳۴۵۶۷۸۹ بله با این شماره به تلفن گویای اینترنتی بین الملل ایران وصل میشین که به شما شماره تلفنی که شما با اون این شماره رو گرفتین رو میگه!

لازم به ذکراست که شما بعد از اتصال شماره باید(۳۰)ثانیه صبر کنین تا پاسخ مورد نظر را از اپراتور مربوطه دریافت نمائید و همچنین این سیستم در برخی از شهرها فعال نمی باشد و این ترفند بر روی تلفنهایی که این سیستم توسط مخابرات در اون شهر فعال نشده است عملی نمی باشد!اما بر روی حدود ۹۰٪ از مخابرات های شهرهای مختلف کشور فعال می باشد و به طور کامل قابل استفاده برای تمامی مشترکین این شهرها می باشد!

محمد باقري بازدید : 101 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


در صورتی که رم دستگاه شما پایین است، شما میتوانید با استفاده از این ترفند مقداری از هارددیسک را به عنوان رم کامپیوتر خود معرفی کنید. این عمل باعث افزایش سرعت سیستم شما و جلوگیری از هنگ شدن آن می شود.

بدین منظور:
1- بر روی My Computer کلیک راست کنید.
2- از منوی باز شده بر روی Properties را کلیک کنید.
3- وارد پنجره Properties System بشوید که از تب های گوناگون تشکیل شده است.
4- سپس در این قسمت وارد تب Advanced بشوید.
5- در قسمت Performance بر روی گزینه Settings کلیک کنید.
6- وارد قسمت Options Performance بشوید.
7- در این قسمت (ترفندستان) نیز تب Advanced را انتخاب کنید.
8- در قسمت Virtual Memory گزینه Change را انتخاب کنید.
9- در این قسمت مقدار رمی را که بطور پیش فرض انتخاب شده را مشاهده می کنید. معمولأ در رم های 256 این مفدار بین 768-384 متغیر است که 384 حداقل و 768 حداکثر می باشد.
10- درایوی را که می خواهید در آن مقدار فضایی را اختصاص به رم دهید انتخاب کنید.
11- سپس گزینه Custom size را فعال کنید.
12- اندازه های خود را در این قسمت وارد کنید.
13- در پایان کلید Set را فشار دهید و تمامی پنجره های باز شده را OK کنید.
14- در صورت امکان کامپیوتر خود را Restart کنید.
محمد باقري بازدید : 140 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در صورتی که احساس میکنید گوشی شما دچار مشکل شده است، چه بسا این مشکل از طرف باتری گوشی ایجاد شده باشد. در اینجا قصد داریم تا به شما ترفندهایی را معرفی کنیم که با علم به آنها میتوانید پی به این موضوع ببرید که آیا باتری گوشی شما سالم است یا خیر و در نهایت راههای رفع این مشکل ها را بیاموزید.

در ابتدا باید به این موضوع توجه داشت که نشانه های خرابی باتری موبایل چیست؟
به طور کلی در هنگام خرابی باتری این مشکلات برای گوشی پیش میاید:
1- گوشی خود به خود خاموش میشود.
2- گوشی هنگ میکند.
3- تنظیمات تاریخ وساعت به هم میریزد.
4- تخلیه سریع باتری صورت میگرد.

و حال راههای پیش گیری از این مشکلات:
میبایست به این نکته مهم دقت کنیم که مشاهده یکی از این نوع مشکلات و تنها در یک مرتبه نشان دهنده خرابی باتری شما نیست، بلکه اگر باتری خراب باشد این نشانه ها به دفعات درگوشی ظاهر میشود.
هنگام شارژ باتری زمان لازم برای شارژ باتری موبایل فقط و فقط بین 45 دقیقه تا 1ساعت میباشد که اگر این زمان کمتر شود باعث میشود که باتری به اندازه کافی شارژ نشود و کارایی را که ما از باتری انتظار داریم به ما ندهد. و اما اگر این زمان بیشتر از یک ساعت شود باعث آسیب دیدن سلولهای داخلی باتری و در نتیجه کاهش طول عمر باتری میشود. ضمنأ باید حتماً این نکته را مد نظر داشته باشید (ترفندستان) که قبل از اینکه باتری را شارژ کنید باید کاملأ باتری تخلیه شده باشد. برای این منظور کافیست چند دقیقه قبل از شارژ باتری (کاملأ تخلیه نشده) گوشی را روشن نگه دارید تا باتری به حالت ولتاژ صفر برسد و بعد میتوان آن را با خیالی آسوده تر شارژ کرد. اینکار باعث میشود اولأ باتری گوشی تان کاملأ ولتاژ نویی را به شما ارمغان دهد؛ ثانیأ باعث افزایش طول عمر باتری میشود.
محمد باقري بازدید : 86 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


تصویر کنید ؛ با ذوق و شوق فراوان و البته هزینه ای فراوان تر ، گوشی موبایل خود را خریداری کرده اید! اما یک غفلت کوچک کافی است تا با افتادن گوشی در داخل جوی آب و یا حتی سرویس بهداشتی (99% مواقع!) تمامی امید و آرزوهای شما نابود شود! تصور به این موضوع نیز بسیار دردناک است! اما نه! اندکی صبر کنید! هنوز تا نابود شدن کامل گوشی زمان زیادی مانده! در این ترفند قصد داریم تا با معرفی یک ترفند خارق العاده روشی را معرفی کنیم که گوشی شما اگر یک دوش حسابی هم گرفته باشد نجات پیدا کند! ترفندی که در عین حال عجیب اما کاربردی است!

ابتدا به این داستان واقعی توجه کنید! :

Ernesto Londoño ، خبرنگار واشنگتن پست ، پس از یک دوچرخه سواری طولانی به خانه برمیگردد و شروع میکند به شستن دست و رویش ، اما از آنجایی که کیف وسایل همراهش را بدجایی قرار بود ، ناگهان در چند لحظه کیف میگردد و گوشی BlackBerry نازنین 450 دلاریش در درون توالت می افتد! پس از اینکه از شوک حادثه خارج میشود ، سریع گوشی را از آب خارج میکند ، باتری گوشی را در می آورد و شروع به خشک کردن گوشی با سشوار میکند! اما پس از اندکی هنگامی که میبینید این روش موثر نیست و گوشی نیز وارد حالت کما شده است ، به یکی از دوستانش که در این زمینه تخصص داشته تماس میگیرد و از او کمک میخواهد. دوست عزیز هم در پاسخ او میگوید که گوشی را در یک ظرف پر از برنج نپخته بگذارد! بله! برنج نپخته! همگی ما دیده ایم که برنج خاصیت جذب رطوبت دارد و با اصول خیس کردن برنج هم آشنا هستیم (ترفندستان) ولی این نکته دیگر واقعأ ظریف است! سر انجام پس از اینکه گوشی یک روز در داخل ظرف برنج می ماند ، کاملأ سالم و مانند روز اولش میشود و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده میگردد.
این جناب خبرنگار هم تجربه گرانقیمتش را در واشنگتن پست برای عموم نوشته است ، البته آن دوستی که این روش را برای او توضیح داده است نامش فاش نشده چرا که ظاهرأ وی برای یکی از شرکتهای گارانتی یا مشابه آن کار میکند و فاش شدن نامش برای او دردسر ساز خواهد بود.

اما در این زمینه میتوان عمل دیگری را نیز صورت داد:
گوشی که یک حمام اجباری کرده است را بهتر است اول خاموش کرده سپس باطری آن را خارج نموده تا جایی که امکانش هست گوشی را با کاغذها و دستمالهایی که آب جمع می کنند خشک کرده و بعد در الکل برای مدت کوتاهی بخیسانیدش و بعد هم بگذارید خشک شود. الکل برای خشک کردن قطعات داخلی گوشی بسیار موثر خواهد بود.

این روش شاید بیشتر قابل ادراک تر باشد! اما کارایی روش اول بیشتر است.
همچنین از این روش برای خشک سازی iPod ، دوربین فیلمبرداری و امثال این دستگاه ها نیز میتوان استفاده کرد.
محمد باقري بازدید : 86 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

همه چیز بسیار طبیعی رخ می‌دهد؛ گوشی تلفن‌ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‌کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‌کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‌شوند. تصمیم می‌گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‌شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‌ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!

اگر از گوشی استفاده می‌کنید یک کارت حافظه (Memory Card) خارجی دارد، یکی از دلایل کند شدن سرعت گوشی می‌تواند مربوط به آن باشد.

همانطور که شما هارددیسک کامپیوتر خود را هر از چند گاهی Defragment می‌کنید و به اصطلاح آن را سروسامان می‌دهید بایستی از کارت حافظه گوشی خود نیز مراقبت کنید و هر از چندگاهی آن را دفرگ کنید.

جهت انجام عمل Defragment بر روی کارت حافظه در محیط ویندوز، شما ابتدا بایستی یک دستگاه رم‌ ریدر Ram Reader یا کارت‌خوان تهیه کنید. توسط رم ریدر شما می‌توانید به سادگی کارت حافظه گوشی را در آن قرار دهید (ترفندستان) تا یک درایو جدید در کامپیوتر جهت مدیریت فایل‌ها ایجاد شود. اگر کارت حافظه خارجی دارید ولی رم ریدر ندارید پیشنهاد می‌شود حتماً یکی تهیه کنید تا انتقال فایلها به گوشی به سهولت انجام گیرد. قیمت آن نیز ارزان است.
پس از قرار دادن کارت حافظه در رم ریدر و نمایش درایو مربوطه در My Computer، بر روی درایو ایجاد شده با نام Removable Disk، راست کلیک کنید و Properties را برگزینید.
سپس به تب Tools بروید.
اکنون بر روی دکمه Defragment Now کلیک کنید.
در پنجره باز شده با عنوان Disk Defragmenter بر روی دکمه Defragment کلیک کنید تا عملیات دفرگ آغاز شود.
بسته به حجم کارت حافظه و محتویات آن مدت زمانی طول می‌کشد تا علیات پایان پذیرد. (ترفندستان)
پس از پایان کار شما می‌توانید با فشردن View Report گزارشی از نحوه کار را مشاهده کنید.
در پایان کارت حافظه را از رم ریدر جدا کنید و در گوشی قرار دهید.
تفاوت سرعت محسوس است.
از این پس هر از چندگاهی که احساس کردید سرعت گوشی پایین آمده حتماً یکبار کارت حافظه آن را دفرگ کنید.
محمد باقري بازدید : 188 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست.
 شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما چه شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 882
  • بازدید کلی : 24,629