loading...
بروز ترين ها
محمد باقري بازدید : 98 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

تصاویر پشت‏زمینه صفحه دسکتاپ ویندوز که به Background و Wallpaper نیز معروف هستند، همواره زیبایی خاصی به ظاهر ویندوز می‏بخشند. از این رو کاربران سعی می‏کنند تا زیباترین و جذاب‏ترین عکس‏ها را برای تصویر پس‏زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنند. اما آیا شما مجبورید همیشه از تصاویر و عکس‏ها برای پشت‏زمینه دسکتاپ استفاده کنید؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‏اید که می‏توان یک فایل ویدئویی را در پشت زمینه دسکتاپ قرار داد تا به جای یک عکس ثابت، یک فیلم متحرک پس‏زمینه دسکتاپ باشد؟ در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‏کنید، این رویا به سادگی تحقق می‏یابد! هم‏اکنون با استفاده از این ترفند می‏توانید در صورت استفاده از ویندوز 7، یک فایل ویدئویی را در پشت‏زمینه دسکتاپ خود قرار دهید. طبعاً هر چقدر محتوای این فایل ویدئویی زیباتر و با کیفیت‏تر باشد، دسکتاپ شما رویایی‏تر خواهد شد.

 

برای این کار:

در قدم اول نیازمند یک ابزار جانبی به نام Windows DreamScene هستیم.

نصب Windows DreamScene بر روی دو نوع ویندوز 7، 32 و 64 بیتی متفاوت است.

ابتدا باید مطمئن شوید ویندوزی که از آن استفاده می‏کنید 32 بیتی است یا 64 بیتی؛ برای پی بردن به این موضوع، بر روی Computer در منوی Start راست کلیک کنید و Properties را انتخاب نمایید. در پنجره ظاهر شده در قسمت System type نوع ویندوز درج شده است.

 

اکنون با توجه به ویندوز خود، یکی از فایل های زیر را دانلود نمایید:

دانلود برنامه مخصوص ویندوز 7 نسخه 32 بیتی با حجم 230 کیلوبایت

دانلود برنامه مخصوص ویندوز 7 نسخه 64 بیتی با حجم 170 کیلوبایت

 

برای نصب DreamScene در نسخه 32 بیتی:

پس از آن دانلود فایل DreamScene_Win7_x32.zip، آن را از حالت فشرده خارج کنید.

سپس فایل به نام Windows7-DreamScene-Enable.exe را با دو بار کلیک اجرا نمایید.

پس از (ترفندسیتی) مشاهده پنجره سیاه رنگ، کلیدی را به دلخواه فشار دهید تا نصب DreamScene آغاز شود.

مشاهده پیغام Windows 7 DreamScene installed without error به منزله نصب موفقیت‏آمیز آن است. کلیدی را فشار دهید تا پنجره بسته شود.

دقت کنید در طول نصب، یک بار فایل explorer.exe به طور اتوماتیک بسته و اجرا می‏شود (این موضوع با محو شدن نوار تسک‏بار و بازگشت آن پس از چند لحظه مشخص می‏شود). در صورتی explorer.exe بسته شد، اما اتوماتیک باز نشد (یعنی تسک‏بار همچنان ناپدید ماند) کافی است یک بار کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Delete را فشار دهید. در صفحه پدیدار شده Start Task Manager را انتخاب کنید. در پنجره Windows Task Manager از منوی File بر روی New Task کلیک کنید. سپس عبارت explorer.exe را وارد کرده و Enter بزنید تا تسک‏بار ظاهر شود.

 

برای نصب DreamScene در نسخه 64 بیتی:

پس از آن دانلود فایل DreamScene_Win7_x64.zip، آن را از حالت فشرده خارج کنید.

حال فایل DreamScene.dll را در مسیر،C:WindowsSystem32 کپی و Paste کنید.

همچنین فایل DreamScene.dll.mui را در مسیر ،C:WindowsSystem32en-US کپی و Paste نمایید.

سپس بر روی فایل Dscene.reg دو بار کلیک کنید (ترفندسیتی) و در پیغامی که نمایش داده می‏شود دکمه Yes را انتخاب نمایید.

اکنون نیازمندیم تا پروسه explorer.exe را یک بار باز و بسته کنیم. بدین منظور کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Delete را فشار دهید. در صفحه پدیدار شده Start Task Manager را انتخاب کنید. سپس در پنجره Windows Task Manager ابتدا به تب Processes بروید و در لیست موجود، explorer.exe را انتخاب کنید و بر روی دکمه End Process کلیک کنید (دقت کنید با این کار بایستی تسک‏بار ویندوز ناپدید شود). پس از این کار در همان پنجره Task Manager، از منوی File بر روی New Task کلیک کنید. سپس عبارت explorer.exe را وارد کرده و Enter بزنید تا تسک‏بار ظاهر شود.

 

پس از نصب موفقیت آمیز DreamScene، دیگر کار چندانی باقی نمی‏ماند.

اکنون کافی است بر روی یک فایل ویدئویی با فرمت WMV یا MPEG راست کلیک کنید و در منوی راست کلیک بر روی گزینه Set as Desktop Background کلیک کنید.

خواهید دید که فایل ویدئویی در پشت‏زمینه دسکتاپ نمایش داده می‏شود.

همچنین برای کنترل فایل ویدئویی پخش شده در صفحه دسکتاپ، بر روی فضای خالی از صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید و در منوی ظاهر شده گزینه Pause DreamScene را انتخاب کنید. برای ادامه پخش نیز، گزینه Play DreamScene را انتخاب نمایید.

 

تنها لازم به ذکر است، در صورتی که پس از انتخاب فایل ویدئویی و نمایش آن دیدید که نوشته‏های آیکن شورتکات‏های موجود در صفحه مقداری ناواضح شده است، عمل زیر را انجام دهید:

بر روی صفحه دسکتاپ راست کلیک کنید و Personalize را انتخاب نمایید. در پنجره ظاهر شده یکی از Themeهای موجود را انتخاب کنید (به عنوان مثال تم پیش‏فرض ویندوز به نام Windows 7). حال مجدد فایل ویدئویی را طبق روشی که در بالا توضیح داده شد به عنوان پشت‏زمینه دسکتاپ انتخاب کنید.

محمد باقري بازدید : 133 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که سیستم‏تان رفتار عجیبی را در پیش گرفته است که حس می‏کنید این مشکل ناشی از ویروس باشد. اما با وجود نصب آنتی ویروس به روز، آنتی ویروس واکنشی نشان نمی دهد. و یا اینکه ویروس باعث غیرفعال شدن آنتی ویروس شده است و یا اجازه نصب برنامه‏های امنیتی را نمی‏دهد. در این مواقع چاره‏ای نیست و باید خود آستین بالا زده و ویروس را نابود کنیم. در این ترفند قصد داریم به معرفی کار با یک ابزار جانبی بپردازیم که از طریق آن می‏توانید به هر آن چیزی که بر روی ویندوز شما در حال فعالیت است پی ببرید و در نتیجه رد ویروس را بگیرید.

 

در ابتدا نیازمند یک ابزار کم‏حجم و قابل حمل به نام Autoruns هستیم. کار این برنامه نمایش تمامی نرم‏افزارها، فایل‏های Dll، Codecها و سایر فایل‏های اجرایی ویندوز است.

ابتدا Autoruns را با حجم تقریبی 600 کیلوبایت از آدرس زیر در سایت مایکروسافت دانلود نمایید:

 

http://technet.microsoft.com/en-au/sysinternals/bb963902.aspx 

 

پس از دانلود فایل، آن را از حالت فشرده خارج کرده و برنامه را با دو بار کلیک بر روی فایل autoruns.exe اجرا کنید.

 

روش استفاده از نرم‏افزار

پس از اجرای برنامه بر روی دکمه Agree کلیک کنید تا وارد محیط برنامه شوید.

این برنامه دارای چندین تب است که در هر تب فایل‏های اجرا شده مربوط به هر مورد قابل مشاهده است.

در تب Everything تمامی برنامه‏ها و فایل‏های فعال قابل مشاهده هستند.

روش کار کلی نرم‏افزار به این صورت است که اگر می‏خواهید یک نرم‏افزار و یا فایل، تنها در راه‏اندازی مجدد سیستم اجرا نشود تیک کنار آن را بردارید. دقت کنید که در همان لحظه فعالیت برنامه متوقف نمی‏شود و پس از اولین Restart سیستم، فایل اجرا نخواهد شد. اما اگر می‏خواهید که فایل به هیچ وجه اجرا نشود و کاملا از لیست Autoruns پاک شود بر روی آن راست کلیک کرده و سپس Delete را انتخاب کنید.

 

شناسایی برنامه‏های مشکوک

برای پی بردن به برنامه‏های ویروسی و تفکیک آن‏ها از برنامه‏های مربوط به ویندوز و برنامه‏های سالم دیگر، باید به قدر کافی آزمایش کرده باشید و تجربه بدست آورده باشید. اما در اینجا به ذکر چند نکته در مورد تشخیص برنامه‏های سالم از ناسالم می‏پردازیم:

1- اصولا برنامه‏هایی که در ستون‏های Publisher و Description دارای اطلاعاتی نباشند بسیار مشکوک به ویروس هستند، چرا که دارای هویت نیستند.

2- اگر نام برنامه برای شما آشنا بوده با اطمینان نمی‏شود گفت که ویروس نیست. در بیشتر مواقع ویروس‏ها با نام‏هایی ظاهر می‏شوند که بخشی از تشکیلات ویندوز تصور می‏شوند، مانند Diskfix ،SearchHelper و... .

3- ویروس‏ها معمولاً (ترفندسیتی) در تب Logon قرار می‏گیرند (اما نه همیشه)

4- همواره به تاریخ ایجاد و تغییر فایلها که در Properties هر فایل در قسمت Modified درج میشود توجه کنید. اگر تاریخ ایجاد آن به چند روز پیش برگردد باید تا حد زیادی به آن مظنون شوید.

5- به مسیر فایل نیز نگاه کنید. در اکثر مواقع ویروس‏ها در مسیر C:WINDOWS و یا C:WINDOWSsystem32 ذخیره می‏شوند.

6- به آیکون فایل در سمت چپ نام برنامه نیز نگاه کنید. ویروس‏ها معمولا دارای آیکون‏های ویندوزی آشنا هستند.

 

در پایان اگر هنوز مشکوک هستید بر روی آیتم مورد نظر در نرم‏افزار راست کلیک کرده و بر روی گزینه Search Online کلیک کنید تا هویت فایل به صورت آنلاین از طریق اینترنت بررسی شود.

 

پاک‏سازی ویروس

وقتی شما مطمئن شدید که مظنونتان ویروس است به ترتیب زیر عمل کنید:

1- آیتم مورد نظر را در نرم‏افزار Autoruns پاک (Delete) کنید.

2- پروسه‏های مربوطه را در Task Manager با فشردن کلید End Proccess قطع کنید.

3- فایل‏های EXE و یا DLL که مسیرشان را قبلاً مشاهده کردید، پیدا و پاک کنید و یا به صورتی قرنطینه کنید که نتوانند به صورت خودکار اجرا شوند.

4- سیستم را Restart کنید.

 

پس از Restart سیستم موارد زیر را چک کنید:

1- در نرم‏افزار Autoruns ببینید که آیتم‏های مورد نظر دوباره برگشتند یا خیر.

2- در Task Manager ببینید (ترفندسیتی) پروسه‏های مربوط به ویروس وجود دارند یا نه.

3- آیا رفتارهایی که شما را به ویروسی بودن سیستم‏تان مظنون کرد هنوز وجود دارند؟ (مانند ارورهای مختلف)

 

اگر پاسخ سوال‏های بالا منفی باشد باید خوشحال باشید که خودتان بدون آنتی ویروس سیستم‏تان را پاک‏سازی کردید!

 

نکته‏ای مهم

این آموزش شاید برای همه افراد کارساز نباشد و کاربران حرفه‏ای هستند که با صبر و حوصله و کسب تجربه کافی به انجام مراحل می‏پردازند. باید توجه داشته باشید که در بعضی مواقع پاک‏سازی ویروس‏ها سخت‏تر از آنچه هست که گفته شد و احتمالاً مجبور می‏شوید چندین بار مراحل بالا را تکرار کرده و هر بار با دقت بیشتری در مورد آیتم‏های مظنون خود تحقیق کنید. یا در بعضی مواقع با پاک کردن آیتم در Autoruns و یا قطع کردن پروسه ویروس، دوباره پروسه ساخته می‏شود و یا فایل ویروس به راحتی پاک نمی‏شود و... . که اصولاً در این زمانها مجبوریم سخت‏گیرانه‏تر برخورد کنیم و پروسه‏های خود ویندوز مانند explorer.exe را ببندیم تا کارمان تمام شود. با کمی آزمون و خطا می‏توانید به هدفتان برسید

محمد باقري بازدید : 163 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

.سیستم را روشن نمایید.بیاد داشته باشید که سیستم مورد نظر باید درایو CD و یا DVD داشته باشد.

۲. فایل DreamPackPL را از این سایت دریافت نمایید و همچنین می توانید این فایل را از این سایت نیز دریافت نمایید

۳.فایل دریافت شده را که به صورت فشرده است از حالت فشرده در اورید و شما فایلی را با این عنوان مشاهده خواهید کردdreampackpl_iso.zip

۴.با استفاده از هر ابزار رایت سی دی که می تواند فایلهای ISO را رایت کند عمل رایت را بر روی سی دی انجام دهید

۵.بعد از اینکه شما دیسک را تهیه کردید کامپیوتر مورد نظر را از روی CD و یا DVD مورد نظر بوت نمایید.شما منوی لود ویندوز ۲۰۰۰را مشاهده خواهید نمود و این صفحه چند فایل را اجرا خواهد نمود

۶.دکمه "R" را  برای نصبDreamPackPL  فشار دهید

۷.دکمه "R" را برای نصب DreamPackPL با استفاده از بخش رکاوری فشار دهید

۸.ویندوزی که در کامپوتر مورد نظر نصب است را انتخاب نمایید

۹.با تایپ "ren C:WindowsSystem32sfcfiles.dll sfcfiles.lld" از فایلهای سیستم خود فایل پشتیبان تهیه نمایید(بدون ")

۱۰. فایل هک شده را از CD به شاخه system 32‌ کپی نمایید. برای این کار این خط فرمان را تایپ نمایید 

 "copy D:i386pinball.ex_ C:WindowsSystem32sfcfiles.dll"

۱۱. گرافیک موجود در بالای صفحه را کلیک نمایید و سپس شما منویی مشاهده خواهید نمود

۱۴.به بخش توضیحات بروید و دکمه های اختیار را فعال نمایید

۱۵.کلمه God را در بخش password  تایپ نمایید

شما همچنین می توانید به بخش پسورد بروید و logon with wrong password and hash‌ را انتخاب نمایید این بخش به شما اجازه می دهد تا با هر پسوردی وارد شوید.

این روش کاملا تست شده است و در صورت هر گون سوال لطفا مطرح نمایید

اگه هر گونه مشکلی داشتی بگو تا حلش کنیم !!!!!!!!!!!!!
محمد باقري بازدید : 96 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

همگی ما برای پاک کردن فایل ها و فولدرهای خود در محیط ویندوز به سادگی آنها را Delete میکنیم و نهایتأ آنها را از داخل Recycle Bin پاک میکنیم. اما قطعأ میدانید که این کار پایان کار نیست ، چرا که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ریکاوری ، میتوان تمامی فایل ها و فولدرهای پاک شده از هارد را مجددأ بازیابی کرد. این مسئله گاهی بسیار به کمک کاربر میاید ، اما گاهی ممکن است شما بخواهید واقعأ فایلی را از صحنه روزگار برای همیشه محو کنید! اما چگونه؟ در این ترفند قصد داریم با معرفی ابزاری مخصوص فایلها را برای همیشه به زباله دان تاریخ بفرستیم!

برای اینکار ، شما به نرم افزار Eraser احتیاج دارید. نرم افزاری که مخصوص این کار تبعیه شده است.
آخرین ورژن Earser را از سایت سازنده به آدرس http://www.heidi.ie/eraser/download.php با حجمی در حدود 7 مگابایت میتوانید دانلود کنید.
این نرم افزار بر روی کلیه ویندوزهای مایکروسافت قابل نصب است.

پس از دانلود فایل Eraser57Setup.zip ، فایل را از حالت فشرده خارج نمایید و با اجرای فایل EraserSetup.exe برنامه را نصب کنید.
پس از اتمام کار نصب ، در صورتی که اکنون بر روی هر فایل و فولدری راست کلیک کنید ، علاوه بر منوی پیشین گزینه جدیدی به نام Erase را نیز مشاهده خواهید کرد.
به فرض میخواهیم فایلی با نام Kamyabonline را برای همیشه پاک کنیم ، ابتدا روی آن راست کلیک کرده و Erase را انتخاب میکنیم. سوالی از ما مبنی بر اطمینان از این کار مشاهده دریافت میکنیم که Yes میزنیم. در پنجره بعدی 7 روش برای پاک کردن فایل برای ما قابل رویت است. پیشنهاد میشود برای پاک کردن کلیه فایل ها از همان گزینه پیش فرض یعنی Guttmann استفاده کنید که امن ترین الگوریتم است. حال OK را بزنید و منتظر پاک شدن فایل شوید. در نهایت گزارشی از فایل پاک شده را دریافت خواهید کرد که به معنای پایان کار است.

محمد باقري بازدید : 91 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

اتصال به اینترنت ممکن است تا چند وقت دیگر از طریق اتصال به خروجی های برق به آسانی میسر شود . مخابرات خط قدرت از خطوط الکتریکی موجود به منظور انتقال پهنای باند مخابراتی به درون محیط های شبکه خانگی و ارائه سرویس های مخابراتی درون خانه ها و شرکت ها استفاده می کند .
با وجود مزایایی که مخابرات خط قدرت می تواند ارائه دهد ، اموری همچون چگونگی استاندارد سازی و مشکلات اقتصادی باقی می ماند که توسعه این تکنولوژی را به عقب انداخته است .
بدون تکامل و توسعه در ایجاد استاندارد های مناسب و رگولاسیون به صورت جهانی ، نمی توان مخابرات خط قدرت را به عنوان یک تکنولوژی درخور و بدون خطر مورد استفاده قرار داد .
ایده بکارگیری شبکه های قدرت برای اهداف مخابراتی به زمانی حدود 8 دهه قبل بر می گردد . اگرچه شبکه های الکتریکی آن زمان اساساً برای انتقال انرژی با کمترین تلفات ، و بدون در نظر داشتن نیاز های مخابراتی طراحی شده بودند اما خیلی زود دانشمندان موفق شدند هر دو کار یعنی انتقال انرژی با اتلاف کم و ارسال اطلاعات به صورت حقیقی را به صورت عملی و در حد رضایت بخشی ممکن سازند .
در ابتدا تنها PSU ها قادر بودند به صورت مفیدی از این امکان بهره ببرند اما این وضعیت اخیراً تغییر کرده است . تغییر قاعده ای که در بازارهای انرژی و مخابرات در سال 1998 انجام شد به نوعی یک ابتکاری بود که به پیشرفت تکنولوژی مخابرات خط قدرت کمک خواهد کرد .
به این ترتیب ، PSU ها در آینده نزدیک با رقبایی مواجه خواهند شد که می خواهند زمینه های کاری جدید را در بازار مخابرات و با توجه به پتانسیل این تغییر قاعده فراهم کنند .
تولید الکتریسیته می تواند گسترده تر شده به وسیله سرویس های value-added خاص ، همچون قرائت خودکار اندازه از راه دور (دور سنجی) ، طرح های شناسایی تعرفه و تنوع تعرفه ، یا دیگر سرویس هایی به منظور اتوماسیون ساختمان و نهایتاً به منظور تقویت مصرف کنندگان .
مبحث مایل آخر در حوزه اتصال شبکه های الکتریکی به درون یک محیط بسته نیز یکی از مباحث جذاب در این تکنولوژی به شمار می رود ، از طرفی این تکنولوژی قادر است به عنوان یک جایگزین حقیقی برای شبکه های مخابرات بین المللی موجود ، از همه نوع از جمله سرویس های صوتی ، سرویس های دیتا و خصوصاً فاکس و دسترسی به اینترنت پر سرعت- کم هزینه برای تمامی منازل مورد استفاده قرار گیرد . بنابراین هدف اصلی ارائه روشی برای بهره برداری از خطوط قدرت داخلی به عنوان شبکه های گسترده محلّی پر سرعت که بتوانند اطلاعات صوتی و تصویری دیجیتال را در کنار دیگر اطلاعات حمل کنند می باشد .
این موضوع به واسطه جذابیت بالای آن بسیار گسترده مورد توجه قرار دارد چنانچه در ایالت متحده گام های رو به جلویی توسط Home Plug Alliance برداشته شده و اتحادیه اروپا نیز در طرح تکنولوژی های جامعه اطلاعاتی ISI به آن می پردازد .
مطالعات بیشمار و آزمایشات پایکار بسیار زیاد نشان داده است که با ارائه یک رنج فرکانسی در حدود 20 مگاهرتز می توان نرخ دیتا را تا حداکثر چند صد مگابیت بر ثانیه با استفاده از ظرفیت کانال شبکه های توزیع در مراحل ولتاژ ضعیف و ولتاژ متوسط بدست آورد .
این نتیجه به صورت بالقوه یک نوآوری بزرگ است که می تواند ارزش اقتصادی قابل ملاحظه ای داشته باشد . به عنوان یک نمونه امکان دسترسی به اینترنت از طریق پریزهای برق روی دیوار را می توان نام برد . امری که باعث خواهد شد عظیم ترین علوم و دانش بشری در تمامی جهان و در یک زمان برای همگی در دسترس باشد و از طرفی هزینه های دسترسی بالای اینترنت که هم اکنون مانع بزرگی برای کاربران است به طرز قابل توجه ای تغییر خواهد کرد .
در مقابل انتشار رادیویی ، کاربران اینترنت قادر خواهند بود موضوعات مورد نظرشان را خودشان انتخاب کنند و به این ترتیب رسانه های گران بهای کنونی به زودی به رسانه های پیش پا افتاده بدل خواهد شد اینها همگی به دلیل آسان و ارزان بودن دسترسی به اینترنت از طریق خروجی های الکتریسیته روی دیوار خواهد بود . با همزمانی استفاده از توان الکتریکی از طریق خروجی های دیواری امکان خرید و تجارت ، دستیابی به اطلاعات و همچنین مخابرات جهانی در یک زمان ممکن خواهد شد .
البته استفاده از شبکه های الکتریکی بدون محدودیت نیز نمی باشد ، زیرا سرویس های موجود همچون باند های رادیویی موج بلند –کوتاه و متوسط و باند های رادیویی آماتور فعلی یک باند فرکانسی از حدود 9KHZ تا 20 KHZ را پوشش داده اند .
برای اختصاص فرکانس و تعیین سطح محدودیت ها ، راه حل هایی پیدا شده است . نظر به اینکه مخابرات روی شبکه های قدرت بطور اساسی Wire borne است ، مقیاس های مناسبی برای جلوگیری از تشعشع سیگنال های غیر مجاز نیز پیدا شده است . هم اکنون تلاش های اصلی برای پیدا کردن راه حل هایی که نتیجه آنها سازگاری الکترومغناطیسی (EMC) باشد در جریان است

محمد باقري بازدید : 124 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سلام عزیزان در این پست یه مطلب بسیار جالب که ممکنه بعضی از شماها در مورد اون شنیده باشید ولی طرز انجام این عمل رو ندونید یا اینکه اونو در جایی خونده باشید ولی موضوع بیان شده کاربردی نبوده بیان کنم خوب من بعد از درخواست یکی از دوستان این پست رو قرار دادم سوال این بود که

" چطور میشه از طریق موس یا کی برد کامپیوتر خودتون را روشن کنید ؟"

بعد از دست کاری هایی که من انجام دادم نتایجی بدست اوردم که اونها رو در این قسمت قرار می دهم و امید دارم مورد استفاده شما دوستان عزیز قرار بگیره

برای این کار شما باید یک سری دست کاری در بایوس کامپیوتر خود انجام بدهید البته کار اکثر بایوس ها مشابه هم می باشد ولی تغییراتی جزیی نیز در انها مشاهده می شود مارک بایوس من AMI است که برای کار توضیح داده شده به ترتیب زیر عمل کنید

  1. کامپیوتر خود را روشن نمایید
  2. با فشردن کلید delete یا f8 یا کلید های دیگری که شرکت های سازنده بایوس تعریف کرده اند وارد بایوس شوید
  3. به قسمت power management feature‌ وارد شوید
  4. از این قسمت گزینه ای مانند یا مشابه set wake up event رو مورد انتخاب قرار دهید
  5. شما بسته به  نوع بایوس ممکن است گزینه هایی مانند زیر یا کمتر یا بیشتر مشاهده نمایید که من ابتدا طریقه روشن کردن سیستم با استفاده از کی برد را برای دوستان قرار می دهم
  6. keyboard wakeup from s3‌ رو انتخاب نمایید
  7. به ترتیب ممکن است گزینه های زیر رو مشاهده نمایید disable,any key, specific key
  8. با انتخاب any key  با فشردن هر کلیدی کامپیوتر شما روشن می شود
  9. با انتخاب specific key فقط با استفاده از رمزی که شما در پایین تعریف می کنید کامپیوتر شما روشن می شود
  10. با استفاده از disable هیچ اتفاقی روی نمی دهد

 

  1. خوب اکنون در مورد ماوس اگر در پایین گزینه کی بورد مشاهده کنید با عنوانی به مشابه زیر مواجه خواهید شد mouse wakeup from s3
  2. خوب با باز کردن ان به گزینه هایی به مشابه این گزینه ها مواجه خواهید شدdisable,any action,left button, right button
  3. با انتخاب left button با فشردن کلید چپ کامپیوتر روشن می شود
  4. با انتخاب right button با انتخاب کلیک راست کامپیوتر روشن می شود
  5. با انتخاب any action با هر عملی که شما توسط ماوس انجام دهید کامپیوتر روشن می شود
  6. با disable هم روشن کردن با ماوس لغو می شود
  7. با save کردن تغییرات ان ان خارج شوید

خوب شما ممکن است تغییرات بالا را انجام داده باشید ولی با این وجود کامپیوتر شما با اعمالی که برای ان انجام داده اید روشن نشود به نظر شما مشکل چیست خوب من مشکل را برای شما بیان می کنم به نظر من مشکل این است که بعد از خاموش کردن در اکثر قسمت های کامپیوتر جریان الکتریسیته قطع است و برای روشن شدن سیستم خود به این صورت عمل نمایید

بعد از تغییرات انجام شده وارد محیط ویندوز خود شوید و پس از اینکه قصد خاموش کردن کامپیوتر خود را داشتید به جای خاموش کردن از طریق shutdown‌ دکمه standby را که در کنار گزینه shutdown قرار دارد انتخاب نمایید باید توجه داشته باشید که کارت گرافیک شما نصب باشد

خوب اگر شما قبلا از standby استفاده کردید این بار متعجب خواهیدشد زیرا کامپیوتر شما به جای اینکه به حالت standby برود کاملا خاموش می شود و برا روشن کردن ان شما هم می توانید از دکمه power کیس خود استفاده کنید و هم از طریق ماوس یا کیبرد که تعریف کرده این استفاده کنید خوب امید وارم از این ترفند خشتون امده باشه

محمد باقري بازدید : 86 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

من تا کنون چند روش برای برداشتن سطل اشغال از دسکتاب مشاهده نموده ام که تقریبا همه انها با دستکاری رجیستری همراه بوده است به همین خاطر تصمیم گرفتم تا روشی را برای برداشتن سطل اشغال از دسکتاب بدون دستکاری رجیستری ارایه نماییم

برای این منظور از منوی start گزینه run را مورد انتخاب قرار دهید و در ان عبارت gpedit.msc را تایپ نمایید خوب اکنون شما پنجره ای را در روبروی خود مشاهده می نمایید

این پنجره دارای دو قسمت می باشد اولین قسمت ان computer configuration نام دارد و قسمت بعد ان user configuration نام دارد شما برای این منظور از قسمت دوم این مسیر را دنبال نمایید

User configuration administrative templates desktop

و سپس از پنجره ظاهر شده remove recycle bin icon from desktop را مورد انتخاب قرار دهید و روی ان دوبار کلیک نمایید از پنجره ظاهر شده گزینه enable را مورد انتخاب قرار دهید و بر روی دکمه ok کلیک کنید.

بعد از این شما این سطل اشغال را مشاهده نخواهید کرد  

خوب شما گزینه های دیگری را نیز در این محل مشاهده می کنید که هر کدام کاری جالب را انجام می دهد برای دریافت عمل انها می توانید انها را امتحان کنید و یا در قسمت توضیحات این وبلاگ ارایه نمایید تا وظیفه انرا بیان نمایم
محمد باقري بازدید : 125 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

ایا تا به حال شده که خواسته باشید از طریق اینترنت اس ام اس رایگان بفرستید ؟
قبلا یه سایت فارسی بود که دیگه فعال نیست ولی من حالا یه سایت دیگه پیدا کردم که میشه با اون اس ام اس رایگان به همه در هر جای جهان فرستاد برای این کار مراحل زیر رو که به صورت تصویری برای شما نوشتم دنبال کنید   

ابتدا بر روی این لینک کلیک نمایید 

در صفحه باز شده گزینه sign up  رو پیدا کنید و روی ان کلیک نمایید   

پس از واردشدن به صفحه بعدی مشخصات زیر را وارد کنید در مقابل هر یک از گزینه ها کاربرد ان ذکر شده است و پس از کامل کردن ان گزینه submit  را انتخاب نمایید پس از انتخاب گزینه submit  کد فعال سازی به ایمیل شما فرستاده می شود                       

وارد ایمیل خود شوید و سپس کدی که مشخص شده است را به خاطر بسپارید و یا در محلی بنویسید دوباره  به صفحه اصلی سایت بروید برای این کار از این ادرس استفاده کنید 

همان طوری که مشخص شده است ایمیل و پسورد خود را وارد نمایید و وارد سایت شوید        برای فعال سازی ایمیل خود  بر روی محل مشخص شده کلیک نمایید و کدی را که قبلا یادداشت نموده اید را واردنمایید                                                                             

برای فعال سازی شماره موبایل خود بر روی محل مشخص شده کلیک نمایید و سپس یک اس ام اس برای شما ارسال می شود که کد فعال سازی را در ان نوشته اند انرا در محل مر بوطه وارد نمایید و حساب شما فعال می شود و شما می توانید از این پس اس ام اس رایگان به سراسر جهان بفرستید

محمد باقري بازدید : 121 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سلام یه مطلب جالب دیگه که اونو اول به صورت سوال مطرح می کنم

اگه ویندوزتون خوب کار نکنه چی کار می کنید خوب به احتمال زیاد عوضش می کنید ولی تو این پست من یه راه بهتر و سریع تر رو برا شما عرض می کنم

بعد از اینکه دیدید ویندوز شما خراب شده بیایید و این ترفند جالب منو امتحان کنید و بعدش اگه نشد برید حدود ۳۰ دقیقه وقت خودتونو بزارید برا نصب یک ویندوز جدید

در run تایپ کنید sfc /scannow  بعد یه پنجره میاد شروع به چک کردن فایلها تون می کنه ازتون در خواست می کنه که سی دی ویندوز xp رو در درایو قرار دهید شما هم همین کار رو بکنید و مراحل رو ادامه بدید تا ویندوزتون کاملا تعمیر بشه

محمد باقري بازدید : 122 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
رایگان کردن اینترنت ایرانسل

خبر رایگان کردن اینترنت ایرانسل رو چند روز پیش در یکی از فرمها که کاربر زیادی هم داشت خوندم هر یک نظری داشت و نظرات متفاوتی هم در همین مورد داده شده بود اصولا کار جالبی بود و من هم از اون استقبال می کنم ولی بعضی از افراد قادر به استفاده بودند و بعضی از انها توانایی استفاده از اونو نداشتند که من در این پست می خام راهی رو که این دوستان نشان دادند در وبلاگ خودم کامل کنم تا تمامی ایرانسل داران بتوانند از این روش به صورت رایگان استفاده کنند و بهره ببرند

طرز کار به این صورته که شما ابتدا باید به سایت www.operamini.com رفته و نسخه ۳.۱ یا نسخه beta ۴.۱ نرم افزار opera mini را داونلد کنید ( در صورت ندانستن چگونگی داونلد یا داشتن مشکل بیان کنید) پس از داونلد نرم افزار مربوطه رو در گوشی خود که قابلیت gprs داشته باشه رو قرار بدهید بعد از ان برنامه رو نصب کنید و اجرا کنید در صورتی  که دارای اعتبار در خط خود هستید و پس از اجرای برنامه از مبلغ شما کاسته شد و یا اینکه از این طریق به اینترنت متصل نشدید مراحل زیر رو دنبال کنید

  1. به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید
  2. به قسمت time‌گوشی خود بروید و زمان را تنظیم کنید
  3. به قسمت date گوشی خود بروید و تاریخ را به تاریخ میلادی گوشی خود تنظیم کنید
  4. تغییرات ایجاد شده را ذخیره نمایید
  5. دوباره برنامه را اجرا نمایید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید

باید توجه کنید که این ترفند فقط جهت مشاهده صفحات کاربرد دارد و با داونلد کردن از طریق این نرم افزار از اعتبار شما کاسته خواهد شد

جواب سوالات

یکی از دوستان گفته بود که نرم افزار sub seven رو که یک نرم افزار هک پسورد هست رو در اختیار داره و حالا چطور می تونه با استفاده از این نرم افزار هک کنه

باید به عرض این عزیر برسونم که برای هک کردن پس از ثبت تنظیمات و ایجاد server  انرا برای دوستان خود ارسال نمایید و به هیچ وجه خودتان بر روی server ایجاد شده کلیک ننمایید

شما می توانید این فایل ایجاد شده رو از طریق یاهو مسنجر برای دوستان خود ارسال نمایید

باید به عرض برسانم که در ۹۵ درصد موارد این روش دیگر قابلیت ندارد و به دلیل امنیت بالای یاهو و همچنین امنیت بالای سیستم ها این روش دیگر کاربرد ندارد

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 899
  • بازدید کلی : 24,646